Thursday, May 6, 2010

black golden nails

yesterday cam bosan xde keja dok sembang ngan ngan sue
then lalu la marcella kat my cluster
n i saw her nails
cantekkk
sungguh berseni
and i belek2 la jari jemari dia kan

"ktk mok juak ka kak fieza?"

"ktk ada mbak ke opis ka deng?"

"ada ada jap mek amik"

wahh semangat olllss
nak jugak kaler2 kuku ni.
alah kejap jek pun
pastu buang la kan
nak kena sekeh ngan mak boleh la tunjok masa blk kang
hehe

letak penuh kaler itam pekat then double coated w golden dust

rasa edgy sunggguhhh
haha

;P


4 comments:

n i e z a said...

apa kaitan patong ya dgn kuku ktk? :p

f.i.e.z.a said...

nieza:

suka2 jak mek main toys mc d ya
kenak sik boleh ka?
hahaha

Beautiful Stranger said...

dolok i'm type of suk kaler kuku..itam and puteh..time gik tanam anggur..sik kuar umah..sikda keja.. ngesep jak lah..hhehehe saja suka2 nak owh..bukan k harian..

f.i.e.z.a said...

bsi:

aok eh k suk2 bah rindokkk nak kmk sampei kinektok berkaler kuku sampei meli d face shop hehe p yalah tek kadang2 jak jgn nya sik dbuang la