Monday, October 19, 2009

entry basa basi

bosan la tahap gaban.
pas tgk awan dania dah x tau nak wat apa dah..

pas balik keja ptg tadi me n nieza singgah mkn kat raja ayam penyet.
oh sangat sedap okeh!
no pictures sbb dah lapa n mkn teramatla leka..
sambal dia fuhhh mmg terbaikkk!
pegi la mana2 kedai ada ayam penyet kat sini je la paling sedap aku penah mkn.
serious.
x kesah la kalo ada org ckp tp lain sedap, bagi aku sini la paling sedap!
wahh kemain promote.
hahhaa maybe pasal lama x mkn cni kot..
nanti kalo ada kwn2 aku yg dtg dari luar kch kompom aku bwk dia g sini la mkn..

one of my ex-collegemates masa kat kypm told me dat dia nak dtg kch awal november.
saya kalo bab kwn dtg kch ni mmg excited nak jmpa.
boleh bwk2 jln2 g muzium kch, waterfront, bazaar, g beli ikan masin, beli kueh lapis..
sukaaallaaaaaa!
bkn salu pun dorang ni dtg kan..
hopefully jadi la nanti.

cita pasal jln2 ni rasa cam nak bercuti lagi la.
tapi ke mana ya?
thn ni dah g kk pastu kl..
rasa cam nak g langkawi plak.
nak g beaches..tpt yg ada pantai mmg aku suka.
u know masa awl raya aritu, i told castro n awg mu nak tag them along g scotland nxt march.
scotland tuuuuuuuuuuuu..hahha komdifen byk duit kan.
tapi since my mum bagi lampu hijau nak pegi so better pegi kan.
tapi,[tapi lagi ni] aku ingat tanak la pegi.
cam jaoh sangat la plak.
pastu nieza x pegi.takkan aku sorang jek pompuan kan.
hmmm..cancel la.
better pegi jln2 dlm malaysia jek.
so langkawi kot nxt yr.

jom geng kk, apa kata kita g sia gik kelak?hehe..

enuff the craps, nak tdo la dulu..
update cam x ikhlas jek eh.hehe..
btw, hari ni mmg best sbb pakai handbag baru.
ehemsss..semangat!

hehe..
k dah dah..
ada sorang mamat ni call nak sembang plak.k la daaaaaaaaa..

8 comments:

Ivy Metaga said...

wah best dapat jalan2 oh...

f.i.e.z.a said...

ivy,
nang best.esp g ngan geng.hehe

M.A.M.A said...

hingin mek nak g paris.. huhu..

Faizal n Fashitah said...

Mek tringin mok gi Langkawi.. ermm mek asa..balit mek Msia taun depan lak..mok mek gi Langkawi ehek.
Raja Ayam Penyet eh. yerRRr terkenang laa waktu gik bujang dolok.. tangada terkantoi ndah nemu kitakduak Nieza makan rah meja seblah ekekekeke adehhh...

f.i.e.z.a said...

nyza,
ju g paris.kedooooooooonggg..hehe

f.i.e.z.a said...

fnf,
nang lucu masa ya ooo..mek rasa bulakk jak tym cos sik cayak ktk ada depan mata.hahhaa..
kakya alu kawen ktk sik sempat makan bersama org dara gik,heheh

Ms Tikot said...

Nak cuti juak... tapi rasanya x dpt doloklah.

f.i.e.z.a said...

ms tikot,
kmk pun mok cuti jong thn p xpat.byk keja.hoho..thn depan bok dapat merancang gik. =)