Saturday, January 16, 2010

2nd day kursus n kisah sijilku~

2nd day kursus..

it was fun..
actually this course is called negotiative & persuasive skills..
langsong x bosan okeh.sangat best!

stat cam biasa kol 9pg..

my planner w my pink makeup bag.hahha ape kejadah bwk mekap bag..
actually dlm tu ada perfume kecik.so saja bwk.
explain pjg2 ni cam ada org nak tauuu jek kan.

here's some random pics..




before lunch ada acara penyampaian sijil by our big boss. :)

w close friends..

yg pakai kot hitam tu is d trainer.
she rocks!
lupa nak snap pics w her alone.

actually ada kisah d sebalik ni..
i was supposed to receive a cert jugak la kan..
sekali my name xde dlm list sbb i was assigned to join this course at a very last min.
so xde la nama sayaaa huk huk..
tapi pasal semua dapat sijil, my big boss pun amik la mana2 sijil yg ada and she handed to me then ada org snap2..hehe..
for taking pics purpose sajalah..
trainer bgtau that they'll courier the cert later.
xpe lmbat janji ada.. :)

last but not least,

me w the cert olok2..
its my friend's actually.
hehe saja la kaaannnn..
;P

k nxt i'll update pasal lunch bersama cik trainer b4 she went back to KL.
later k peeps!

daaaaaa

No comments: