Monday, April 16, 2012

feeling slightly better

last nite was horrible
was trying to sleep
i struggled a lot
pusing kanan, pusing kiri
tgk2 jam dah kol 2
i turned on my pc, online jap
but still taknak tido

last2 bila dah kol 330am camtu i dah tak tahan
sbb temperature makin naik
i woke up my mum mintak teman g normah
cek bp, ok
cek lain2 pun ok
sib baik org tak ramai
balik dari hos, i mkn ubat batuk n panadol
then tido

kol 9 bangun, shivering
sejok dlm, panas luar
panas yg amat sangat
so gagahkan jua mkn bekpes
roti sekeping w hot tea
then mkn ubat
dlm 2 jam camtu, the temp so far dah trun
and i slightly feeling better

hopefully terus turun dan tak naik2 dah

doakan me sihat k
my bff nak kawen lagi 4days
i cant miss the special day for anything in this world!

i hope i  boleh g keja esok
serious i miss to work
hahha
miss my crazy colleagues

keja 2hari then esok lusa then offdays khamis jumaat
seronok kannn mgu ni keja 2hari jekkkk
then sabtu ahad i amik leave for my bff akad nikah ceremony and reception
gonna update again tonite

semoga kesihatan mengizinkan.
amin

No comments: