Thursday, May 12, 2011

random

i shouldve updating on my trip last 2 weeks
tapi tak done nak menyempat update
sbb nya kalo malam i love to watch movies on HD player
and also abiskan masa dgn PS3
kalo dok depan pc ni kan seyes jd cam sedeh
i dont know y
since tanak dah sdeh2 buat2 la busy ye

thanx for those yg comments
really appreciated
of course i'll be strong
i have my family and friends who loves me unconditionally
theyre my strength to move on
:)
sikda sedeh2 agik ok!

today's my mum's bday
pagi2 bgn jek terus kiss n hug my mum
its her 57th bday today!

i bought her kain lace for pressie
chantekkkkkkkkkkk sangat2
tapi dah bagi awal2 sbb nak g anta ke tailor
nak pakai masa wedding my cousin soon
:)
tu jek mampu hehe
ok la kan dari xde pape
happy bday mak
love you so much to sky and back
cant imagine my life without her
oh God please let my mum live in a prosperous life
dberkati hidupnya dunia dan akhirat
amin
im soooo lucky to have a mother like her
the best ever!

since we all siblings bz nak celebrate today, we decided to make it this saturday
buat dinner kecik2 just among us
tu pun dah berapa ramai
adik bradik dah 6 org
plus my SIL dah 3
bakal SIL sorang
dengan nephews and nieces lagik aaaaaaaaaaa mmg meriah
and to abg as, i know ure reading this
ktk polah kuah bolognese kelak aaaa
ktk masak nyaman bahhhhhhhhhhhhhh ;P

so tadi i bawak my mum g mkn sate je kat kets kitchen
my mum teringin so layankan saja
sikhal mak, kelak sabtu anak2 kitak berkumpol rami2 belagu happy bday aaaaaa
mesti best

oklah tak org.
mek tido lok
nanite!

No comments: