Friday, September 26, 2008

thursday nite

as usual, i went out on the nite b4 im having my day off d nxt day..
its a ritual for me nowadays..
even tak off day pun kuar apa..hehhe..

so last nite me n nieza when to our fav spot, coffee bean..
kuar pun dlm kol 930..
nak ajak hatc tp he was bz bbq ngan geng opis..
so berdua sajela nieza n me..
sejok la dlm ni.sib baek i brought along my shawl..
nieza lak terketar2..hehhe..

pics wajib =)

nieza ordered pita bread w tuna and apple crumble pie..
setaaap sangat ok d tuna pita bread.
1st tym order ni..d salad pun sedaap..
besshhh

nieza's

and me plaks, ordered my fav ever lasagna..nyums..

mine

the lasagna sedap cam biasa..mula2 i ordered hot tea jek..
sekali nieza cam sedap jek mkn so i mkn la sekali..
eemmmpphhh..camnei mok kurus ka..hahaha..

dlm kol 1130 we went back home..
sampai umah layan ym jap, cek emails then terus tido..

* raya tinggal 4days but why i dont have the mood yet huh?
im wondering why.........................................

2 comments:

Anonymous said...

waima mek diat jak pics but kotan lapar rasanya terliur2 jak.. hehehe... -nyza-

f.i.e.z.a said...

hehhee ilek za..kol kan cella ya.tedah ngan baby..