Wednesday, September 10, 2008

song of the day.

a very meaningful song..
i heard this song thru hotfm terus jatoh chenta..
n i just love faizal tahir.
sib baek dah kawen.
if not, i wanna be his superwoman.. ;)

CUBA- FAIZAL TAHIR

cuba kau dengar
cuba kau cuba
diam bila ku cuba
utk berbicara dgn kau
pernahkah kau ada
bilaku perlu tuk menyatakan rasa hati
dan..
bila kau bersuara
setiaku mendengar
agar tenang kau merasa

siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dgn teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku
itulah aku
padamu


cuba kau lihat
cuba kau cuba
renung ke mata aku
bilaku kaku melihatmu
pernahkah kau ada
bilaku perlu tuk menyatakan
rasa sakit dlm diri
dan bila kau perlu
setiaku menunggu
agar senang kau merasa

*chorus*

maafkan keranaku tak pernah
terlintas utk menulis padamu
maafkanku..
tak mungkin lagi aku meminta
utk kau mendengar
utk kau melihat
kemataku owhhh..

* u guys can go here to listen.

note of the day- don't ever take things for granted.

sayuuuuu lagu niiiiiii..............

excuse me, nak nanges jap.

2 comments:

Anonymous said...

nang jiweng.... lalalalala... :p
-nyza-

f.i.e.z.a said...

hahaha gago tak za..
mestila jiweng.. ;)