Friday, September 17, 2010

.......

ive never left my blog unattended for a week!
what happen with me??

owh my im so sorry for the lack of updates
so many things happening in so lil time
currently my boyfie tersayang masih d kch n bz la ke sana ke sini bersama
beraya sampai 3hari berturut2 okehhhh mmg boleh sampai sudah pun xnak berjaohan hehehe
mmg best.

as i said, i will update the pics soon.
ntah bila la eh.
me pun dah abis cuti.
emmm pics dalam fb pun lom upload
sigh
malas berganda
soon la eh.
soon!

;)

4 comments:

Faizal n Fashitah said...

Sikpa,..usey2 ba.. enjoy jak raya tok XD

flo... said...

yerr~~ tgh bahagia ne ndak..
enjoy ur day with him...=p

n i e z a said...

mun can dekat alu setaun blog x diabas kali. :p

M.A.M.A said...

bila nak mbak can g umah mek tek za... iyerrr... jadi nak blanja mek tek? hahaahaha... kidding.. :p