Wednesday, July 11, 2012

my 29th bday dinner


finally!!

got my usb back and now akan update cerita bday dinner saya last sunday
on my bday itself tu i celebrate kat umah jek
my mum masak
i dah biasa mkn luar ngan mak so request i nak homecooked
masak kerang jek pun tp cukup special for me tho
and takde kek2
;P

on sunday i celebrate with my dear bffs
siapa lagi kalo bukan with nieza, juzz and bobet
juzz and nieza dtg dgn spouses masing
so sad sue couldnt make it last minute
dh excited dah nak jmpa sue  -_______-
but sokay, my pressie akan d claim kemudian
suee ooooo (i know u read this! ;P)

bffs tanya i nak mkn kat mana
so i pilih nak dins kat kenny rogers
tpt senang, mkn sedap n cosy
lagipun juzz bawak azwa sekali so ruang kena luas :)
and yes, it was azwa's 1st bday on the day itself
me 7th, azwa on 8th
teringat lagi masa my bday last year, juzz dah sakit perut nak kuarkan azwa
hehe

me wearing the mng top i purchased last month
mmg simpan utk that nite
semangat kan?
;P

 juzz and 1year old azwa
happy bday sayang azwa
auntie pija loves u!

baru la perasan masa edit pics ni, satu gambar pun aieffie takde kena snap sekali
alaaaaa why la boleh lupa?
(.____.)

 nieza and suami kesayangan
en azlan

 bobet and bday girl ;P

dinner was yummy like always
had a quarter meal there and yums!
i wassap juzz earlier i said i wanna have 2set of quarter meal, can ah?
she replied "bolehh its ur bday mkn jakkkk ktk brp byk pun!"
hehehe
well of course i did not


then ke acara yang dnanti-nantikan
tiup lilin, potong n makan kek! ;P

comelkan kek ni?
this a rainbow cake i ordered with my facebook friend
nanti kat hujung entry i sharekan i order kat mana ye

 yeah, youre 29!

 one snap w my fav girls

 then potong and wish
hehehe

i wish i nak itu i nak ini
nak gi sana, gi sini
;P

here's the look on my cake
 layered with cheese frosting
yummy sangattttt!


 kemas jek lapisannya
kalo aku buat mmg menjadi
menjadi kepada 2kaler jek ckup

 with bobet again

after good food, yummy+pretty cake then its time to go back
but wait!
hehhehe masa ni bffs handed me pressies
awwwwwhhhh amek suka!
:'))))

 bobet gave me a starbucks tumbler which yg i minat for sooo long!
when i saw it i was like waaaaaaaaa love it love it!

nieza bought me a spa treat at grand margherita hotel
cant wait to go nxt week! :D

and juzz gave me my fav perfume of all time!
green tea by elizabeth arden

THANK YOU VERY MUCH MY BFFS!

for the dinner and pressies
it was fuuuuunnnnnnnn!
i really appreciate everything 
especially your time to spend with me
im so thankful to have u guys as my closest friends
May Allah blessed u all with happiness and joy
amin

:)

to readers yg nak tau kek order kat mana, 
u can click here!
sedap and harga pun berpatutan

so till nxt entry!
hugs!



4 comments:

dariagraphy said...

besnyaaa presentt. mk lamak da sikpat present eh..cam lamak da sik smbt beday sbb mala kenak bulan posa

monalea said...

kita duak sama suka makei green tea elizabeth arden.nyaman baunya nak oo. kamek mun balit kuching mesti meli dekat airport kuching. murah sikit...hehehe

Tia said...

happy belated birthday!!!
cantik jam beri mummy u!!

f.i.e.z.a said...

nurrul:

sikhal plg kch kelak boleh belated celebration :D

kak mon:

mena kaaa?hehee sama la kita kak.nang mek suka baunya lasting juak

kak tia:

makaseh!
hheheh rejeki bday :)