Friday, July 20, 2012

dinner at the junk


 last wednesday, i was at work when i received an sms
oh it was from castro

"jum dinner" -castro

"orait jum. where at?" -me

"the junk"- castro

and the rest are history
bobet were there too
and yes, we're the only singles left among the gang
yeah
;P

bunyi macam suka je sebut single ni kan tapi tidak ye
nampak happy tp dlm hati Tuhan jek yg tau
we all bkn taknak mencari tp yg dcari semua yg tak serasi

like me myself dah over than a year pun single but i dont have the guts just yet
serik yawlllll
takutnya kalau salah pilih lagi
sbb when im in love i'll give my 200% to make it work
so when the relationship didnt last like what i wanted it to, i crushed
and still do
but i know one day happiness will be with me
eternally

eh panjangnyaaaaa menyimpang dari tajuk entry haha
just fyi to those who wondering whether im seeing anybody
nobody tahu!

back to the dinner story

me and bobet arrived earlier
susah betol nk carik parking but we found it anyway


tak lama lepas tu castro pun sampai
sampai2 jek terus "order jak. its on me!"
waaaaaaaaaaaaahhhh

dari taknak makan terus ada selera yawl!
hahaha dasarrrr
rugi tolak rejeki kaaannnn ;P

here's castro
my darling friend
hahaha darling terus nak castro oooooooooo ;P
mentang2 kenak cia hehe
with his lamb shank
dapgilsssssssss la

bubbly bobet with her vegetarian lasagna

we thought the lasagna would tastes funny
sbb vege jek kann
sekali kauuuuu sedap yg amat hokey
portion pun besar

mine
fettucini carbonara
macam sikit tapi nak abiskan kena share 3org la mkn sket2 hehe


sedapnyaalaaaaaaa mkn kat the junk ni
tak pernah lagi menghampakan
dah la sedap, foc plak tu kan
sapa tak happy haha 

lepas abis mkn sembang lagi
macam tak tau berenti
siap order air 2kali hokey
and my second drink was...........

my white choc crush

we left the junk at 11pm
with a full tummy and huge smile on our face

thanx again castro
i know u read my blog
me and bobet are looking forward for our next meeting
apa gik ka agenda nya nak oo?

hehe

now nak siap2 for lunch with ida
last kopek to pizza hut just around my area
esok puasa yawwwwwwwllllsss

alhamdulilah bertemu lagi ramadhan tahun ni

till next entry k!

No comments: