Tuesday, August 10, 2010

Jadual

Hye all.

Trip to brunei part 3 akan dsambung mlm ni k
Hehe so nak update pasal lain plak.
Tadi masa break time kol 2 I was lepak2 online guna pc cluster belakang
Sana jek blh online.
Tgh2 baca kosmo n metro online, ada one of my senior colleagues bagi I jadual waktu imsak n berbuka puasa

Esok dah puasa yawlll!
Alhamdulilah syukur sbb Allah pjgkan umur bertemu semula dgn bulan paling berkat
Tp yg x bestnya I'm not gonna be able to fast esok sbb bendera jepon naik :(
Tp xpe.jumaat ni boleh kot puasa.
I nak g teraweh jugak dgn mak kat surau dekat ngan umah.
Mesti meriah.
Bulan ramadhan la kita sama2 muhasabah diri.
Jgn membazir masa bukak posa tu
Kalo g bazaar bwk rm5 jek ckup
:)

To all my readers tersayang, selamat berpuasa ok
Kalo ada salah n silap mintak maaf pada semua
Sesungguhnya saya hanya insan biasa.

Esok puasa tp hari ini dah pk nak mkn apa esok
Wpun x puasa I won't eat like usual ok
Nak jugak join bukak puasa
Esok nak carik nasik dagang kat bazaar ramadhan satok.hehe

Ok doky.
Sambong keja jap
Lagi 3 jam nak balik.harussss rajin2!

Till later ya!
Xoxo
Sent from my BlackBerry® smartphone

8 comments:

ztie said...

apa kalendar kita sama.. hehehe dak opis mekmerik tek

Ashoda said...

scan n email dgn kmk lok...hehehehe

Mama_Nabihah said...

za, selamat berpuasa. alu xda kuar sama kita tok koh.. haha.. klak jak kita sungkey rami2 ho... hehehe.. reunion.. keh keh keh..

Ms Tikot said...

Selamat berpuasa

Faizal n Fashitah said...

Salam Ramadhan n Slamat posa! XD

AmirFX said...

Selamat berpuasa...

n i e z a said...

selamat berpuasa! :)

~ mizzAmy ~ said...

selamat berpuasa babe. bendera jepon? hahahaha.... tak per lah, hopefully skit je lah kan puasa yg tinggal tahun nie. ;)