Monday, December 17, 2012

when he met my family

this is sooo basi punya cerita but i will blog about it
no matter what haha

oh hye its monday again
and its my offday today
just lazing around updating blog
balas dendam ya sbb lama dah tak update ni
banyak betol pending stories

ok lets

nak cerita when he finally met my parents and my family :)

it was on syafiq's 4th bday on 1st december
gila lama pending ni kann haaha baru today nak cerita

bday party tu kol 2pm camtu la
and i janji with him amik i kat umah kol 2 camtu la
but i wasnt ready yet sbb kena amik fatin somewhere first
and there he was in front of my house dah kol 2 tu ok
he is known by his punctuality
kalo janji kol 8pm misalnya kol 7.55pm dah depan umah

so i apalah lagi macam lipas kudung la bersiap
and i ada tertinggal something dalam kereta tau
so i bukak la pintu rumah
nampak dia berdiri betol2 depan pintu

ehhh apa polah kitak depan tok?? (boleh gik ku nanyak nya gya)

where's your mom? he asked

ohhh masok lahh

and masok laaa my sayang ke dalam salam2 my mum and waited for me bersiap
dalam rumah ok!
rilek je dudok kat hall sambil layan twitter dia
i makin la cemas org dok tunggu kita ni kan

i tak ajak masok mula2 tu sbb rasa cam kejap jek pun
ish jahat aku ni
hahhaaa

tak sampai la 15mins kena tgu i
then we off to my mak su's house
fatin ikut sekali naik keta uncle y hihi

sampai2 tu my abg syahrol dah ada with his family
and adalah other family members belah paksu jugak
sembang2  la ngan abg i dulu
then baru parents i sampai n ida pun sekali

tak lama lepas tu abg as n family datang
abg rahmat n his family pun
ok this is meriah
:)




the bday party was fun!
lots of food of course
and my loved one was there right beside me all day!
me likey :)

i wish syafiq loved the lego set uncle y bought him
:D

and then bila party nak abes dah, my mum invited him over for durian session
sbb banyak betol durian my mum n dad beli
seronok boleh lepak2 mkn durian w him and the rest siap tgk tv some more
and i buat la teh o panas for him
aiseh

a happy day indeed
everything went well
alhamdulilah

like he always said "consider it done, sayang"

haha
kompiden kan?

he already done his part
later it will be your turn katanya
ohmagadddd

since his mum knew about me already, she invited me over to their hometown
oh now im soo nervous
i told him "eh jaohhh kan tpt kitak oo"

and he replied "alaahh flight kan ada. 45mins jak pun"

then i terdiam
haaa kauuu

one day i will :)

till next update k readers!

No comments: