Wednesday, October 1, 2014

last sunday

hello there and hello october!

its the 1st of the month so happy 8th months to my engagement
i never been so in love with a man till i met him
he is the best gift God has given me
and i feel so blessed, Alhamdulilah

now we're counting weeks to our big day soon in december
bukan lama lagi punnnn
so far semua dah settle just nak isi borang nikah, list up the guests and buat bilik pengantin
my king size bed dah book tinggal nak beli almari jek

best perjalanan nak kawen ni ok haha
kad kahwin pun dah siap
so last sunday i went to Kuching Sentral to send to my bakal MIL the cards
courier to them by bus
kirimkan 150 pieces for them for invitations belah family d bintulu and oya

bila dah sampai tu my bakal MIL and FIL siap whatsapp bagitau kad tu lawa sangat
dorang suka
and out of sudden my bakal FIL tanya doorgifts dah beli ke?
i said yang kat dewan dah tempah and bayar
yang doorgifts masa akad belom beli lagi
and he told me takpe beli je pape i will sponsor the gifts

awwhhhh so sweet of him
thank you bakal bapa mertua
im so lucky!
eehehe

nanti i share cita doorgifts k

back to my story last sunday
lepas kirim barang guna bas tu, we went groceries shopping
that day my mom and fatin pun ada

lepas tu lapar sangat we went to secret recipe to have lunch
layan la dulu selfie sekeping dua sempena oktober ni kan
hahaa takde kaitan ;P






i love my madison sugarscarf so much i have 5 colors
now asyik sold out jek
bencik tau




me and my mom
:D

i macam biasa akan order spagetti bolognese

noms!
memang sedap pun

oklah till next entry!

semoga bulan oktober ni will bring us more happiness
amin

xoxo

No comments: