Wednesday, May 1, 2013

happy labour day

happy 1st may you all.

hahahhaa dah nak abes dah hari ni baru nak wish
well actually i just got my phone back
alhamdulilah
a new set ok
new one
haaaaaa puas ati aku.

actually patut dah dapat last two weeks
but when i got the phone i didnt checked whether it was in a good condition or not
rupanya speaker rosak langsung takde bunyi
and my led light lampu depan yg noti masok for calls, whatsapp semua takleh
so kena anta balik
amarah la jugak ni keennnnn
sib baik takde meja kerusi ke diterbalikkan
buat cool je but i told them seriously i wanted my phone in a week time

khamis dorang kata dah courier ke kch
tapi sabtu tak sampai jugak
fine.
tunggu lagi till monday comes
monday tanya tak sampai jugak
pehhhh naik hantu jugak aku dalam sms ngan agent tu
and kol 430ptg she smsed me that my phone is ready
but i told her that im gonna collect the next day which is yesterday

so yes my htc one x sudah di dalam genggaman ku semula
a new one plak tu
alhamdulilah
ada hikmah tunggu lama ye tak?

insyaAllah may will be a great month for me
patut ada seminar di limbang next week that i need to attend
but i seriously cant commit to it because of my workloads
banyak gilssss
and dateline next week plak belambak2.
so takleh la nak gi seminar
sokay abiskan lah dulu keja

selamat hari pekerja
as for me ini 1st time kiranya di tempat baru, keja baru.
salu dulu 1st may la i bantai collect OT
hehhee
memories.

so till then
may this month brings me luck and more happy news as well
to my readers too of course

goodnight!


No comments: