Monday, May 20, 2013

my parents' birthday dinner


last wednesday was my parents' birthday dinner
alang2 dah sama bulan tu (beza a week jekkk) celebrate la sekali
my mom taknak celebrate selagi sai my brother yg keja kat bintulu tu takde kat kuching
kesian dia tengok kita makan sedap tp dia tengok kat fesbuk je kata my mom
see, sangat sayangkan pada anaknya?
:)

sai now working at MLNG bintulu
balik pun sebulan sekali
dengar jek dia balik on 14th terus booked tables at cafe majestic for all of us on 15th
meriah ok!
semua ada including my cute nephews and nieces :D

went there with my boyfie since he was invited too by mommy
hehehee
sukaaaaaa sangat la kan
eh mestila sukaa
and we were here during our third monthliversary last feb
kebetulan on that day 15th may was our 6th month together, it was so special and meaningful too :D
celebrate lagi di tempat yang sama hehe

sampai2 jek fam abg sarol and abg amat dah sampai dulu
and ukasyah was like "udaaaakkkkkk!"
and i kissed him on his cheeks!
geram overloads



 fatin and ukasyah w my lipstick stain hahaha

 abg amat's

 all of us that nite
ada yang tak nampak sbb tgh busy kat buffet counter

oh that nite the buffet theme was japanese
sedaaaaaappppp!
puas ati makan sashimi, sushis, and macam2 lagi!
:D

lepas tu ada cake cutting for mom and dad
ukasyah jd ketua koir nyanyi lagu bday
ya ampun suara diaaaa nyaring gilaaaaa
tp happening ok
ahhahaa

 my parents
mom 12th may
dad 19th may
semoga panjang umor murah rezeki and loving salu salu

 complete set!
four boys and 2 girls
me no 4 after abg sarol, abg as and abg amat
my yonger bro is sai and ida the youngest 

with the menantus and becoming menantus
;)

with cucus. alya was moody so sikda dalam gambar.


had a blast that night
:)

im so happy being with my fam
especially when hes also there being with me
i feel complete
alhamdulilah 

last but not least,

me with ukasyah kesayangan
manjak to the max!

till next entry
bye bye!

xoxo



No comments: