Sunday, February 17, 2013

meeting the bloggers

 today dah genap 3 minggu baik dari kl trip
baru nak update last entry pasal last day
ok doky this is gonna be the last entry pasal kl k
lepas ni nak update macam2

last thursday i nak update dah but i went to a special dinner with my special man
balik umah dah penat gila
tak mampu dah nak on pc
so here i am on sunday night updating for my readers
(if i still have any)
;P

last day i kat kl tu on sunday
flight plak amik yg last sekali jam 1045pm
so i had ample time to do lotsa things
and one of them is meeting my favourite kakak.
kak zue! :D

last jumpa kak zue was last year during nieza's wedding
so after few months baru jmpa lagi
excited! :)

kak zue waited for me at delicious, bangsar village II
and she told me earlier that tina will be there too
ok now dah double excited sebab akan jmpa with my favourite blogger :D

me with kak zue

tak lama lepas tu tina pun datang with maqil, her second son
cute sangat!
both of them! hehehe

group pic

 another snap


 cantiknyaaaa tina ni
like seriously ok!


at last jumpa jugak me and tina
been reading her blog since 2008
lama kan?
i baca blog dia before dia kawen, pastu kawen and now dah ada anak empat
me?
still on my way
hahahaa

but sokay
perjalanan hidup masing2 tak sama
yang penting bahagia :)
kan?

another snap before we went part ways
sebab masa ni me jijah and bobet nak sambung shopping kat jalan tar




thanx kak zue for the lunch treat
sedapnyaaaa makan kat delicious ni
memang delicious sangat!
i wish you will have a happy life
and akan jmpa someone/jodoh yang akan membahagiakan :)

to tina, im happy jumpa you and maqil
hopefully next time boleh jmpa with complete siblings yang comel!
:)

ok thats a wrap for my kl trip
took me three weeks
belom kalau trip tu seminggu ke kan
mah aii berapa lama tah nak abiskan
hahhaha

till then!

happy working tomorrow ok!
xoxo

No comments: