Thursday, July 16, 2020

The best waffle i ever tasted

Last Saturday we went to BVI after huge lunch with my fav auntie
yg tu next entry k
banyak betul pics nak kena upload haha

me and my mom didnt have any idea where fatin and am brought us
just ikut je jalan dari belakang
bila tanya dorang cakap "ala ikut je" so i malas tanya dah

tetiba sampai depan kedai ni "The Daily Grind"
what i knew was tempat ni ada waffles sedap
salu nampak fatin makan rupanya dia buat suprise bawak i sini yawlsss
aaaaaa im so touched. really :')


me and mom shared this one cup cappucino
my mom tak minum banyak she said ko share je ngan aku dia kata hehe

ngegeh haha


my mom enjoying her drink

i ordered the famous waffle je sbb dah kenyang lunch kan
tak lama lepas tu sampai la yang ditunggu

tadaaaaaaaaaaaaaaa


sedap ya ampun i tell you
every bites is so yums siap tutup2 mata makan yawlsss
the waffles so fluffy not so sweet
the cream tu mmg compliment rasa waffle tu
drizzle lagi with maple syrup
pastu mkn dgn berries emmmpppppphhh foodgasms betul!!
ahahaa

aaa nanti nak pegi lagiii pls
anyone? ;P



thank you fatin and am chia udak and mak makan sitok :D

till next entry k
bye!

No comments: