Wednesday, September 12, 2012

my new darling htc :D

hari ini hari yang happy
sebab i bought myself a new handphone
ganti my 2yrs BB

here's my new sweetheart
its HTC One X



this is how it looks like
i went to the Digi alone, today to purchase this
not like always, mesti berteman
but this time cam alaahh beli phone jek pun kan
so masok Digi tanya how much bla bla
ingatkan exceed rm1500.00
tapi sbb i kan digi bb plan so they waived the upfront payment

yay!

in 30mins everythings done and i drove home smiling like a happy kid yg baru dpt cottoncandy
well it is my version of cottoncandy anyway
;P

i chose the black color and petang tu jgak la kasik screen protector 
and beli casing kaler pink
sayang takde purple
nanti la carik kat one jaya
kot2 ada lah

so far (baru brp jam eh? lol), i enjoyed this phone
sbb dah tahun 2012 semua pun nak touch screen
plus camera yg sangat2 best!
i kan suka amik pics
and i installed the instagram too
even cam dari depan pun sangat crystal clear
oh sangat puas hati!
:D

oklah nak tido dah.
oh my BB tak jual pun 
sbb sayang 
byk kenangan w bb
harap this new phone brings me more beautiful moments 

till next entry!
xoxo




1 comment:

monalea said...

bestlah dapat telefon baru